پور مختار:مواضع ضد ایرانی میت رامنی مصرف تبلیغاتی دارد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پور مختار:مواضع ضد ایرانی میت رامنی مصرف تبلیغاتی دارد

محمد‌علی پور‌مختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره اظهارات ضد ایرانی میت رامنی کاندیدای حزب جمهوری خواه آمریکا، تصریح کرد: جمهوری‌ خواهان در آمریکا دارای یک ادبیات یکسانند به طوری که در جهان سیاست به جنگ طلبی معروف هستند و اظهارات رامنی نیز در آستانه انتخابات برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است.

نماینده مردم بهار و کبودر‌آهنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سیاست‌مداران آمریکایی می‌دانند که نه توان و نه امکان استفاده از گزینه نظامی ضد جمهوری اسلامی ایران را دارند، گفت: ایران سال‌ها است که با ادبیات جنگ‌طلبانه واشنگتن آشنایی دارد و هراسی از این بابت به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: در صورت روی کار آمدن میت رامنی بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نیز تغییری در مواضع واشنگتن در جهت عملی ساختن تهدید‌های پوچ نظامی به وجود نخواهد آمد چرا که سیاست‌های زیاده‌خواهان این کشور در منطقه و جهان اقتصاد آمریکا را متزلزل کرده و افکار عمومی جهان را نسبت به این سلطه‌طلبی‌ها و جنگ‌افروزی‌ها برانگیخته است.

پور‌مختار با یادآوری اظهارات ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه اگر آمریکا تصمیم گرفت در هر درگیری، از رژیم‌صهیونیستی حمایت نظامی کند، بریتانیا در این مسیر از واشنگتن پیروی نخواهد کرد، تاکید کرد: با توجه به شکست قدرت‌های بزرگ در حمله به عراق و افغانستان،‌ کاهش قدرت اقتصادی آنان و ایجاد بحران اقتصادی گسترده در اتحادیه اروپا و آمریکا، و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، کشور‌های غربی سیاست همسویی و همراهی مطلق با واشنگتن را از دستور کار خود خارج کرده‌اند.

 وی با تاکید بر اینکه ایران کشوری متفاوت از سایر کشور‌های منطقه است، گفت: مقبولیت و مشروعیت داخلی جمهوری اسلامی ایران و همچنین روحیه ایستادگی و حمایت مردم از نظام به حدی است که قدرت‌های بزرگ از دستیابی به اهداف زیاده خواهانه ضد ملت ایران مأیوس شدند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، افزود: ملت ایران در طول ۸ سال جنگ تحمیلی تفاوت خود با سایر ملت‌ها را به جهانیان نشان دادند و در جریان اعمال تحریم‌های یک‌جانبه غرب که جنگ اقتصادی ضد جمهوری اسلامی ایران است، با کاربرد اقتصاد مقاومتی و انسجام و اتحاد ملت، بر این طرح‌های دشمنان فائق آمدند.

میت‌ رامنی کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد همچنان دور از اقدام نظامی علیه ایران برای توقف برنامه هسته ای این کشور هستیم و بعید است که اقدام نظامی علیه ایران انجام شود اما باید سیاست‌های تند‌تری نسبت به ایران اعمال شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 22 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:7  توسط محمد گلزار